fredag den 28. maj 2010

~~~

Heya XD! Okay... Faktisk har jeg næsten intet at skrive, men fik en request om at jeg skulle opdatere.. Så det gør jeg så XD! Men KUN for din skyld! *pege* (Okay havde måske lidt overvejet at gøre det alligevel, men hvad pokker? XD)

Ehh... Sååååh!

--Glemt dag dato D._/05:
Gik en tur med mor på stranden! Det var så dejligt og hyggeligt og rart! Først gik vi den ene vej, så sad vi og det var alt for varmt.. Og så, så vi nogen fra min gamle klasse (en person jeg ikke brød mig om) og så gik vi igen, den anden vej og så videre xD Virkeligt hyggeligt! Elsker dig mor :D

Søndag D.23/05:
Gik tur med Michelle om aftenen - Mega hyggeligt! Vi tog først hen og kiggede på morfars grav - jeg huskede at hilse ham fra mor. Michelle og jeg snakkede en masse - hyggeligt xD
Så gik vi hjem til moster for at hente Michelles trøje, men blev der længere end forventet. Rosa var mega sød, og ville hele tiden snakke (og hvis man ikke svarede, gentog hun indtil man rent faktisk svarede xD) og det var så hyggeligt at sidde og drikke Chai-vanilje-te (som smagte vildt godt! Behøvede ingen sukker!) og så var der saltstænger og popcorn (som Rosa var vild med xD) og så chokolade.. Om Nom Nom! XD
Da vi kom hjem fik jeg en dejlig overraskelse! Mor var stadigvæk oppe, og skulle åbenbart ikke på arbejde, fordi det var helligdag næste dag? FEDT! XD Så vi snakkede og havde det sjovt :D Elsker dig mor!

Mandag D.24/05:
Gik tur med Michelle igen. Denne gang gik vi over til far, som ikke havde svaret hverken smser eller opkald i to dage. Var lidt halv-nervøs, men det var bare ham der ikke går højt nok op i sin mobil, og sidder ude i haven, så man ikke kan få fat på ham på fastnet? Ved dog ikke helt hvad Susans undskyldning var, men altså xD Det går sgu nok, alt var fint.
Vi fik cola og vand-melon (jeg fik det dårligt, fordi vi lige havde spist alt for meget men dejligt aftensmad XD)
Efter at have snakket i noget tid, tog vi så hjem xD...

Tirsdag D.25/05:
Tog Michelle og jeg ud for at kigge på KUBA (produktionsskole). Da vi kom til nørreport, kørte bussen dog ikke før hel (som var når vi skulle være der) og da den så endelig skulle køre, var der noget galt med den. Så vi kom et kvarter for sent, og var ikke med til rundvisningen. Der var heldigvis også en anden der var kommet for sent, så hende snakkede vi lidt med. Bagefter snakkede vi med læreren til det vi godt ville gå til. Så tog vi hjem og spiste kage. Hyggeligt!

Gode ting ved KUBA:
Lærerens entusiasme - og hans vittigheder.
Professionalismen (har gået på et teater der bare slet ikke var seriøst)
Deres stole XD
Eeh-eh.. Ku godt lide en af pigerne der også ville på holdet? (Hun virkede rar, plus at hun var en big-size så det gjorde mig bedre tilpas - ja jeg er ond, hvad så? XD)

Dårlige ting ved KUBA:
Skummelt kvarter.
Meget gammelt/beskidt sted.
Rygere der ikke virkede søde (vi var helt lost, og de spurgte ikke, men kiggede nærmest bare ned på os)
Havde svært ved at forstå læreren, og den anden lærer er svensker, og skulle derfor også have accent?
Eh-eh, kunne ikke lide nogle af de ting de havde hængende.

Så ehm! Det var vidst deeet! Min mor vil heldigvis tage mig ind til KUBA igen, så jeg kan få rundvisningen! Det er rart xD Elsker dig mor!

Tror ellers det var alt jeg kan huske på nogen måde? XD OH JA! Jeg fik at vide at jeg skulle poste noget af min "kunst" herpå? Så eh, siden det er det eneste jeg har lavet på min comp, får i lov til at se de smukke dimmere(/små gif. billeder/animations-billeder) jeg har lavet for sjov engang da jeg kedede mig xD


Og så har jeg lavet en speciel tegning dertil (til det med at skulle lægge tegninger ind XD):

Dedikeret til Kristine - mesteren i at tegne i paint xD! (Min tændstikmand er slet ikke nær så pæn som dine xD)

Jaja, jeg ved godt den ikke er "superflot" men den blev lavet på omkring et/to minutter i paint, så ingen grund til at klage xD!


Det var alt for nu! Elsker dig mor, og Michelle og også dig far, og mine venner og DIG *pege* Men mest mor :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar