lørdag den 22. maj 2010

~~~

Nu... Er det vidst udskudt længe nok! (Ja at jeg opdaterer, altså xD)
Lad os starte fra en ende af!

Tirsdag D.11/05:
Var det fars fødselsdag! Hurra hurra, så gammel en mand du er blevent, hva'?
Vi tog så hen for at besøge far, og fik lige så stor en overraskelse som ham, da Susan åbenbart holdt et surprise-party for ham. Der skulle have ligget en seddel hos far om det, men vi gik ikke indenfor, så vidste det derfor ikke. Jeg spiste for meget slik og fik helt ondt i maven. Vi gav far to bøger og en flagstang (Sådan en lille en xD) og ja.. Det var vidst det? Endnu en gang: TILLYKKE!

Onsdag D.12/05:
Skriftlig Geografi... Noes! Det var mega træls. Vi var kun 2 mennesker der skulle tage den på papir (Fordi der ikke var nok computere) og så havde læreren fløjte-næse! Og jeg troede vi fik en time, men vi fik kun en halv, så jeg havde mega travlt og spørgsmålene var umulige! Har dog senere hen fået at vide, at jeg fik 04! ^^ Bedre end 02, ne? xD

Torsdag D.13/05:
KOOOONFIRMATION! Mathilde blev konfirmeret, og gæt hvem der kom et sekund før klokkerne ringede? Mor og mig, self... Michelle var taget i forvejen, for at spærre pladser (Tak Michelle!)
Men det var en meget fin konfirmation, selvom præsten var mega træls xD

Konfirmanden xD

Udenfor kirken x'D Fælles-foto!

Forresten blev det først holdt omkring klokken tre...

Senere på aftenen, tog vi en taxa hen til fest-stedet. Michelle og jeg lavede en pagt om at drikke Mathilde under bordet, men i stedet endte jeg med at føle mig fuld efter bare et enkelt glas velkomstdrink... Ikke sådan fuld-fuld, men mere sådan: Jeg har kvalme! Jeg kan ikke stå ordentligt..-Agtigt xD.. Men det var en okay fest, lidt kedelig i starten.
Maden var noget tun til forret (Spiste salat-bladene der ikke var dækket til) så var der noget okse-ad-bad... Sagde jeg var vegetar, og siden min mor var så venlig (elsker dig) at spørge om brød til mig, kom de med vegetar-ret til BÅDE mig og min søster.. (Fordi hun ikke havde lyst til kød, og derfor også havde sagt nej tak) Problemet var bare, at jeg var mæt! Havde spist mig mæt i brød.. Og foruden det, var det sådan noget sjovt karry-dimmer-noget.. Smagte ikke så godt. Spiste dog kartoffel-dimmerne (Også Michelles).
Der blev holdt en masse taler og der var nogle sange og sådan. Vores sang, følte jeg dog selv.. Var en stor success! Folk elskede den så meget, at nogle sagde de ville synge den igen x'D For ikke at nævne vores sangskjuler - den fascinerede mange :D.. Derfor følte man sig helt glad for at have arbejdet på den så længe, og malet gulvet og det hele (Og det var endda Michelle og mor der lavede mest.. Så, respekt!)

Vores sangskjuler!

Mathildes kiiiigger ind i dybet på sin sangskjuler xD

Endnu senere, fik vi så dessert, og efter det skulle vi ud og have taget et fælles-billede, og dér fandt Michelle og jeg vores kald! En scene! Hurra!
Så efter at billedet var blevent taget, og folk gik ind.. Stod Michelle og jeg og optrådte x'D Det var mega sjovt! Og Mathilde og hendes popvenner sad og kiggede lidt mærkeligt, men hva pokker x'D Vi blev ved, indtil musikken indenfor begyndte. Derefter gik vi ind, og åd en masse, og dansede en masse! Mega hyggeligt! Faktisk dansede vi som nogle af de første, og skulle nærmest tvinge andre op... Det var morsomt! Og tjah.. Gider egentligt ikke skrive mere, så det var vel alt? Heheh x'D

Mathildes tale, hvor vi godt nok ikke blev nævnt T^T.. Men det er okay Mathilde, vi elsker dig alligevel, selvom vi åbenbart ikke betyder så meget som du altid har betydt for mig ~

Mosters tale xD (Hun holdt godt nok før Mathilde holdt sin, men gider ikke ændre på hvor billederne står xD) Det var en meget smuk tale! Hvor vi også fik et ord indført (Noget vi skulle sige - noget der stod på en seddel xD)

Fredag D.14/05:
Kom Camilla omkring tre-tiden. Der var enormt stress på, men vi overlevede da i sidste ende. Kan faktisk ikke så meget huske hvad vi lavede, andet end at snakke og hygge. Klokken otte begav vi os ud i kulden for at tage billeder til et photoshoot. Mie - min nabo - var vores fotograf (og hun var meget dygtig, kom med foreslag til poseringer og steder at tage billeder og alt muligt xD)
Først var vi ved Skottegårdsskolen, så ved stranden og så ved Kastrupfortet x'D Det var koldt! Men som sagt MEGA sjovt!¨



Vi lavede ellers ikke så meget andet fredag, så vidt jeg husker.. Snakkede og stenede måske? xD Camilla faldt i hvert fald i søvn mens vi sad ved computeren om natten =__=... Det var meget sjovt x'D Flashback:
Mig: *Prikke til Camilla* "Camilla, den er færdig med at converte"
Camilla: "Hva'? Okay"
Mig: "Er du frisk nok til at se den?"
Camilla: "Ja, ja.." *Falder i søvn igen*

Lørdag D.15/05:
Tog Camilla og jeg på museum. Først på Nationalmuseét, hvor vi så en masse spændende til (startede oppefra og gik så ned xD)og hvor vi bl.a. blev mega forskrækket (Begge to) over en enorm heste-figur med rustning, og en ridder på hesten der stod LIGE foran døren. Vi havde ikke overvejet det? Men den var altså mega skummel! Kyah~...
Da vi havde set hele dét museum igennem, tog vi over på Glyptoteket. Det var godt nok ikke åbent i så lang tid endnu (En time og en halv eller sådan noget ligende) vi fik også set en masse ting dér, selvom det efter min mening slet ikke var halvt så spændende. Der var en masse der holdt bryllup (Eller tog billeder i brudekjoler/smokings?) og en masse skulpturer med afhuggede næser xD...
Da vi gik ud, var det selvfølgelig totalt regnvejr, og jeg havde enormt ondt i fødderne. Vi nåede da hjem, og fik dejlig varm kakao (Elsker dig mor!)... Kan ikke huske hvad vi ellers lavede, men fik da set animeén jeg havde downloadet natten før x'D....

Søndag D.16/05:
Tog Camilla hjem.. Sørgelig afsked! Eller tjah, måske ikke.. Det gik ret hurtigt.. Men jeg havde da i hvert fald haft en sjov weekend, så TAK Camilla!

Tirsdag D.18/05:
Tog Michelle og jeg i biffen!
Først på McD, hvor jeg åd en kyllingeburger (gav Michelle kyllingen) og pomfritter. Michelle havde også været så sød at købe sådan nogle ekstra-ting til mig, hvis jeg ikke blev mæt... Men de smagte ad-bad fordi osten var blevent tør igen, så hun fik 2 ud af 3 xD...
Efter det, gik vi i tiger og købte is! (vejret passede virkeligt til det!)
Da vi kom ud igen, var solen dog - af en ond grund - gået væk! Men det var stadigvæk varmt, så vi overlevede xD

You scream ~


I scream ~


We ALL scream for ICE-cream!

Vi fik også popcorn (og jeg fik en sodavand i Rema1000) Det var mega nice!


Filmen vi var inde og se hedder "Kick Ass" Den var ret god, og definitly noget jeg vil råde folk til at se (Ikke nødvendigvis i biffen, men altså xD)
Men altså lidt alternativ historie.. Og så var det jo helt klart et plus at den var om superhelte! Brød mig måske bare ikke så meget om karaktererne men ja.. Jeg vidste ikke hvis side jeg skulle være på xD I hvert fald var det hyggeligt, tak for turen Michelle! (Jeg elsker dig)

Ellers har jeg faktisk ikke lavet så meget xD.. Bare.. Været træt.. Gloet TV, stenet.. Eh, ja den slags xD Min kalender fortæller mig i hvert fald ikke andet, så jeg må regne med det er rigtigt XD Fandt foruden det 2 billeder jeg synes i skal se;

Michelle "stjal" Meowhts hat, hjemme hos Sidsel Line xD


Michelle til sang-quiz om aftenen ved SVScon xD

Jeg har vildt lyst til Pizza xD!
Foruuuuuden alt dette crap, vil jeg lige sige tak fordi i er så supportive omkring min eksamen. Jeg ved i ved at det er hårdt for mig, og derfor støtter i mig, og selvom jeres metoder måske er lidt grimme så elsker jeg jer alligevel. Især dig mor :D
Jeeeeeg ELSKER min mor! (MIIIIIIIN MOR! xD)

4 kommentarer:

  1. MIN MOR XD!!!!! *først set kommentar nu* xD

    SvarSlet
  2. MIIIIIN MOOOOOOOOAR!!!! (du så i det mindste kommentaren samme måned - modsat mig xP)

    SvarSlet
  3. HAHAH XD MIIIIN MOOOOOOOOR!!!!

    SvarSlet