lørdag den 1. maj 2010

~~~

Heya folkens! Jeg synes efterhånden tiden var inde til et nyt indlæg... Let's start!:

Søndag D.15/04:
Var til Rosamundes fødselsdag! Det var virkeligt hyggeligt, og vi fik hoppet en del rundt, og leget med børnene...

Michelle: You're gonna get this ball right on your face, yeah!
Mathilde: Woah! hun er bare så.. Sjov!

Fødselsdagsbarnet som sidder på en stub...

Kagen!

Mennesker!

Kluddermor! Kluddermor! Kom og se hvordan vi bor! (tænk at ingen af dem kendte den leg! God vi introducerede den for dem, hva? Eller...?)

Mor og moster snakker~


Alt i alt var det en rigtigt god dag, fyldt med motion og en masse andre hårde ting.. (Alt for meget varme! Kyah!)

Tirsdag D.27/04:
Rosamundes rigtige fødselsdag! Tillykke med de 5 år! Tænk at du allerede er blevet så gammel... Husker det som i går at du var en savlende ble-dimmer xD...

Michelle og jeg var inde og se "I love you Philip Morris" (jeg har hele tiden - af en eller anden mærkelig grund - gerne villet have at han hed "Phillip".. Så fandt jeg ud af at det gjorde han altså ikke.. Pinligt! xD)
Uanset hvad - den var fantalastisk! Virkeligt morsom film om homoer, svindlere, og kærlighed xD Og så er den baseret på en ægte historie! Hvor vildt er det ikke lige?!?! (Jeg råder alle til at se den! Var virkeligt glad da jeg havde set den)



Ville faktisk opdatere min blog lige med det samme da vi kom hjem, fordi den var så god... Men... Mulle var syg da vi kom hjem. Eller, altså han begyndte at opføre sig mærkeligt... Kravlede hele tiden op, ville ligge i røret, kunne ikke gå ordentligt... Og jeg var for ked af det, og nervøs til overhovedet at overveje at opdatere...

Onsdag D.28/04:
Mulle var død. Det var en smule forventet, men det gjorde bare så ondt at få sine håb knust. Jeg håbede virkeligt at han ville komme sig over de mærkelige symptomer. Jeg var bange for at han led... Så i det mindste lider han ikke mere, i så fald? Jeg er virkeligt helt nedslået. Vi havde ham i så kort tid (2 måneder og 20 dage).. Jeg knyttede mig ikke til ham fra starten af, men han var der bare... Og selvom jeg aldrig legede med ham, snakkede jeg altid med ham når han kom ud af sit hamsterhus... Også når han var derinde, en gang i mellem. Jeg turde ikke røre ved ham, fordi han lignede Nulle som altid bed... Og jeg var bange for at samle ham op, fordi han før var løbet ud af min mors hænder. Ville bare ikke gøre ham ondt... Første gang jeg rørte ham, var han død... Men han var så blød. Jeg ville ønske jeg havde hjulpet til at give ham et bedre liv. Det gør så ondt at tænke på at han er væk, og jeg kigger stadigvæk over hvor han stod. Jeg havde glædet mig til at han blev tam, og at han kunne løbe mere rundt i sin nye kugle...
Jeg elsker dig, Mulle. Jeg håber du har det godt med dine brødre og søstre i himlen.

Mulle dengang vi lige havde fået ham hjem... Så han ikke sød ud?

Mulle i sin kugle.. Så sød han var *hjerte*

Mulle død, i sit hus. Jeg elsker dig Mulle... Jeg vil altid elske dig..

R.I.P.

-----
Tror faktisk at det var alt? Det kan lige nævnes, at Michelle og jeg har set hele Pirates of the Caribbean-triologien igen... Over flere dage selvf... Og så har jeg selv set Simpsons Movie, og Charlie og Chokoladefabrikken... Det har været hyggeligt!
I næste uge skal jeg til skriftlige eksamner.. Er ekstremt nervøs! Wish me Luck!
Tirsdag skal jeg se Alice In Wonderland i biffen igen, med min dejlige kusine Mathilde... Torsdag tager Michelle og jeg afsted for at overnatte hos hendes veninde, og fredag bliver vi så kørt til SVS.. Det skal nok blive hyggeligt det hele! Glæder mig~

So... See ya!
Oh og.. Jeg ved godt du siger at jeg skriver det for meget, men jeg mener ikke det kan hverken siges eller skrives nok, og du må aldrig glemme det!:
Mor, jeg elsker dig :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar