onsdag den 5. maj 2010

~~~

Rawr Rawr Rawr!
Guess who's here?!

Lad os starte, som så mange gange før!:

Søndag D.02/05:
Var Michelle og jeg ude at se efter ting ved amagerbro. Vi fik dog kun købt tråd og kæde, men det var jo også bedre end ingenting, ne?
Anyways, bagefter tog vi hen forbi far, hvor vi fik cola og "generede" Susan? (Intern 'Joke' som kun de der var der vil forstå xD)

Mandag D.03/05:
Første eksamen! Woah, vildt?! Og lærerne sad bag mig (Jeg sad bagerst).. Og en af dem var sultne, så maven rumlede.. Oh Gard T__T.. Det var rimeligt hurtigt og smertefrit~ Det var nemlig bare retskrivning(stil) og læseprøve.. Tror jeg klarede mig okay xD

Tirsdag D.04/05:
Åh gud... Jeg har aldrig prøvet noget ligende.. Jeg havde kiks med og chokolade og alt muligt sjovt dimmer (Tak for tingene mor, elsker dig) men er du GAL prøven var hård!!! Jeg har ikke mere at sige om det... Men gik ét kvarter før det sluttede... Alle var næsten gået der... Men jeg var ikke den sidste? xD

Senere kom Mathilde (egentligt Lars) og hentede mig. Så kørte han os hen til Fisketorvet, hvor vi skyndte os at bestille biletter i cinemaxx .. (Vi kom MEGET sent) men vi fik det!
AiW er stadigvæk skøn anden gang! Selvom filmen første gang havde gjort så stort et indtryk første gang, at jeg faktisk huskede stort set ALT! Vildt ikke? Men det var hyggeligt at mødes med kusinen, og filmen var endnu en gang god, til trods for irriterende folk der sad ved siden af og fyldte...
Efter filmen tog vi et tog til Hovedbanegården (den skulle have kørt til nørreport, men det gjorde den ikke?) og så tog vi hver vores bus, selvom vi kunne have taget den samme... Pinligt ih altså!

Onsdag D.05/05:
Dansk eksamen! Det var egentligt bare at skrive stil, men er du gal emnerne sucked! Jeg var sådan totalt lost, og blev nødt til at skrive 3 dimser, før jeg fandt ud af hvad jeg ville forsætte på... Og folk gik før mig. Men jeg synes at det blev ret godt alligevel... Tror jeg. Jeg fik i hvert fald skrevet 2 sider, som er skrevet med bedste intention, og jeg tror jeg ender med at have forvirret sensor (når han/hun engang har læst den) men mine historier er jo ofte mærkelige, ne? Og jeg måtte ikke få et misprint med hjem! Argh! Det måtte man af en eller anden grund ikke, for hvad hvis man snød.. HVORDAN KAN MAN SNYDE MED DET?!?!
Anyways, jeg glemte forresten også min mobil da jeg var færdig, fordi Mie havde lagt den ned i kassen for mig.. Så måtte tilbage efter den (Nåede ikke så langt, kun til at have låst cyklen op og så småt begyndt at gå...) Og så sad Mie, Batol og Kathleen indenfor, så jeg fulgtes med dem hjem! Eller sådan, noget af vejen-agtigt, i hvert fald. Det var meget hyggeligt, selvom det gik MEGA langsomt (Fordi vi gik xD)

Jeg tror det var alt?
Jeg kan fortælle hvad jeg skal næste uge! Yay, huh?:
Torsdag: Hjem til Sidsel Line (Michelles veninde)
FredagLørdagSøndag: SVScon
Mandag: PAUSE! (Skal skrive sketch til Talent...)
Tirsdag: Fars fødselsdag...
Onsdag: Geografi-eksamen (skriftlig)
Torsdag: Mathildes konfirmation
FredagLørdagSøndag: Camilla besøger mig

Jeg kan godt sige jer der er stress på, og det har der faktisk været stort set hele vejen op til SVS... Med at skulle prøve kostumer hele tiden, og en masse andet dimmer-dimmer....
Vil i forresten se mine kostumer? I kan kun se det ene, siden at jeg kom til at tage billeder af det andet, uden memory-kortet i kameraet >_> ..
okay, her kommer det, Mei fra Min Nabo Totoro:


Meiiiii~

Do I look like her?


Det var alt for nu! Vi ses en anden gang!
Oh, og moooar~ (du ved hvad jeg vil sige) JEG ELSKER DIG OG MICHELLE :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar