mandag den 10. maj 2010

~~~

NaNaNaNaNA~ Ja, jeg er tilbage once again!

Torsdag D.06/05:
Tog vi hjem til søsters veninde, Sidsel Line. Det var en laaaang køretur, men det gik... Vi skulle endda skifte! Fra tog, til tog-bus, til tog.. Og jeg skulle tisse, så Michelle insisterede på at jeg gik på toilettet på toget, hvilket nok var den værste toilet-oplevelse jeg har.... Det var så klamt og koldt! Der var et vindue man ikke kunne åbne, meget lidt plads... Så får man tisset, og hvilken dejlig overraskelse: Ingen sæbe! Fint nok... Jeg kan bare VASKE mine hænder.. Men NÆH nej! Ikke engang VANDET virkede!!! OMG!!! Det var godt nok forfærdeligt!!!! Når men, vi kom da i live derhen, og Sidsel Line og Oliver kom og hentede os ved stationen. Der var absolut ingen plads i bilen, men vi klarede os da. Da vi så kom hjem til Sidsel, fandt jeg ud af at hun ikke boede i lejlighed, hvilket var sejt... Til gengæld boede hun i en meget lille dimmer, med stort set ingen plads.... Vi klarede os heldigvis. Vi fik også spillet buzz-ting og var sent oppe.

Fredag D.07/05:
Jeg vågnede forholdsvist tidligt (omkring otte-ni-tiden) Havde ikke sovet specielt godt i det trange rum. Vi stod op, og hverken Sidsel eller Oliver var der, for de var på hospitalet-ish... (gammel dimmer-dimmer) Well, i hvert fald fik Michelle og jeg øvet en smule, og smug-spiste af vores chips fordi vi var mega sultne. Senere kom de hjem, og vi fik spist en ordentlig frokost, og derefter lavede vi... Hmm, lad mig se... INTET! Har sjældent kedet mig så meget! Ej hvor var det horribelt! Bare at sidde der og vente, og vente.. Mistede helt den lyst til overhovedet at tage til con som jeg havde haft onsdag. Ja, jeg fortryder at vi tog derhen dagen før, for det berøvede mig både min søvn og generelt min tid jeg kunne have brugt på noget andet. Endelig var det så tid til at tage afsted. Vi havde F*CKING mange problemer med at få baggagen ind! Hvis der var trangt i bilen før, så velkommen til klaustrofobi-helvede! Kunne slet ikke holde ud at sidde dér! Var lykkelig over at jeg ikke havde taget mit kostume på alligevel. Det tog ca. 45 min at komme derhen. Vi var der før connen åbnede, men der var stadigvæk masser af mennesker (Og en hyperaktiv Naruto/Alberte der snakkede med os selvom vi var fremmede.. Hyggeligt).. Men altså, så stilte vi os der hvor de skulle åbne, og pludselig stod der 700 mennesker der skubbede og maste! Kunne dårligt trække vejret, og var ved at vælte hele tiden.. Det var mega ubehageligt, og jeg beklagede mig højt i håb om at nogen ville tænke sig om. I stedet begyndte vi at snakke lidt med en dimmer jeg har glemt hvordan så ud... Da vi ENDELIG var kommet ind, var der ikke det store at lave. Vi stillede vores ting i sovesalen og gik ellers lidt rundt. Maden derhenne var mega dyr og nederen, men vi overlevede endnu en gang. Jeg fik snakket med nogle mennesker. Klokken 20.00 eller sådan noget (Jeg kan ikke huske hvad vi lavede specielt den dag, men jeg ved vi lavede noget.. og jeg tror det var klokken otte) begyndte freestyle. Det var meget hyggeligt, selvom jeg ikke kunne trække vejret med brysterne bundet ind... Av Av Av!

Os på scenen~

Som sagt kan jeg ikke huske så meget af hvad vi ellers lavede den dag, eller om der var nogle konkurrencer dér? Guuud ja! Vi var med til Anime Dating game.. Glemte det fordi jeg var klædt ud som det samme som jeg skulle være lørdag! Ah!!! Men det var altså mega sjovt!!!! Hahaha! Morede mig enormt!!!!!!! Og fik også snakket med seje folk back-stage x'D~
Undskyld hvis jeg ellers udelader noget x'D.. Vi gik også sent i seng dér og fik små pizzaer til aftensmad O.o

Lørdag D.08/05:
Blev jeg på en meget irriterende måde vækket. Klokken var halv otte, eller sådan noget ligende da folk pludselig følte at det var OK at snakke højt. Jeg var så træt og irriteret. Jeg fik dog sovet en smule længere (fordi jeg insisterede på det inden i mit hoved) Ja, jeg var gnaven da jeg vågnede, men hvad var der forventet? Vi rendte rundt, og jeg fik en grim og tør chokolade-muffin til morgenmad... Adbadbad! Men det går.. Senere var vi med i bl.a. anime quiz (Var det fredag den lå? Måske..) hvor vi hyggede, selvom vi ikke vandt noget x'D.. Vi stalkede også Emmas "butik" og fik en muffin dér, der smagte en del bedre.. OmNomNom! Taaaak~
Og så var der AMV-konkurrence kl. to XD.. Og selvfølgelig gik den galt midt i min amv som jeg havde arbejdet så længe på.. Begyndte endda at græde... Men min søs fik dem til at spille den forfra, så det gik.. Og foruden det, kom jeg på 2 pladsen! YAY! (Ingen pris, men folk kunne lide den! YAAAY)

Amv~ ^^


Bagefter skulle jeg over til cosplay-mødet, hvor vi fik nogle informationer. Og efter det, skulle jeg til at klæde om. Fik lov til ikke at binde mine bryster ind fordi jeg havde det skidt (Tak Emma) og så var jeg ellers klar...
Oh yeah, foruden at vi skulle spise. Det gik sådan ca. sådan her:

Mic: Vi vil godt have en pizza uden kød...
Dame: Der er ikke flere pizzaer
Mic&Mel: *stiller os om bag køen (som by the way er blevet fem meter lang) og snakker om hvad vi skal have*
Mic: Hvad er der i forårsrullerne?
Dame: Kød.
Mic: Eh.. Kommer salaten i dagens ret på en anden tallerken?
Dame: Nej.
Mic: Kan vi så få kødet ved siden af?
Dame: Nej! Sådan serverer vi ikke her. Hvor kræsne tror du man har lov til at være?

Damen var en bitch, lad mig sige det sådan! Ikke kunde-venlig overhovedet, og vi var jo tvunget til at spise dér (fordi det var så langt væk fra alting) hvilket Liuwina også sagde da hun stod op for os! Ej hvor var det pænt af hende, at svare lidt igen til den tykke dame. Jeg sagde til Michelle at jeg ikke ville spise dér, og spurgte om vi ikke kunne få Sidsel til at køre os til et spisested.
Liuwina nægtede også at spise der, og sagde så til sine venner at: "Jeg bliver nødt til at køre de to stakkels piger hen for at få noget at spise" EJ HVOR VAR DET PÆNT AT HENDE!!! *lykkelig over at folk er så gode* så vi blev kørt og fik noget at spise! Det var rart, selvom Michelle skulle bukke sig under turen på grund af nogle vinger. Men ish, jeg kan ikke takke Liuwina nok... Virkeligt, jeg er MEGET glad over det!
Når men vi skal videre. Michelle var panisk fordi hun ikke havde fået øvet, og først havde trukket sig ud af konkurrencen, og så havde meldt sig til igen. Jeg var også mega nervøs. Jeg tror selv det gik OK... Kunne dårligt trække vejret, men da folk begyndte at grine blev jeg også bare noget så glad! Vi vandt ikke noget, men vi fik masser af credit og det var fantastisk at så mange mennesker kunne lide vores show!

Os på scenen~

Jeg er også sikker på at vi lavede en masse efter det... Kan bare ikke helt huske hvad, desværre...
Jeg håber jeg kan komme med til Yari-con, selvom der skal forældre-underskrift til.. Men vil også kun med, hvis Emma skal med~
Vi fik også snakket, egentligt.. Jeg snakkede med Christina som var rigtigt sød.. Og så hang jeg self. ud med Camilla x'D...... Gud ja! Line havde pludselig skrevet at hun var på toget.. Uden at have sagt farvel! Ej hvor var jeg såret... Men det går.. (det var allerede omkring klokken fire hun skrev det) og jeg hyggede med folk.. også Panda ~ Så ja........

Søndag D.09/05:
Vi fik lov til at sove lidt længere tid. Tror simpelthen bare at folk var så udkørte. Jeg ved ikke helt hvad vi lavede ellers. Snakkede bare med folk? Tegnede... Var med til Last Man Standing! (hvilket var utroligt sjovt xD)...
Da vi tog afsted, skulle vi først med bus, så tog (vi fik heldigvis købt mad inden vi stog på toget - var noget så sulten!) og så fandt vi satme ud af at det var den forkerte vogn, så vi skulle stå af ved Fredericia.. Michelle var knust, og jeg skyndte mig at få mine ting pakket sammen. De havde INTET sagt i højtalerne, og der stod intet på vognen - overhovedet. Så der var åbenbart flere sæder der hed det samme? (altså samme nummer..) Så vi skyndte os at stå på et andet tog, hvilket var dybt frustrerende. Vi satte os og mor ringede da Michelle pludselig fandt ud af at den anden vogn kom efter os, så vi kunne nå på. Det gjorde vi så, og så sad vi igen på vores rigtige pladser. Er du gal vi havde stresset!
Når men, så kom vi hjem og mor havde lavet mad. Dejligt med "rigtig" mad. Vi gav også mor en tegning som jeg havde brugt lang tid på at lave~ (Michelle skrev bogstaverne og farvede dem..) Jeg elsker dig mor <3 (glædelig mors dag dengang..)
Da jeg kom i seng var klokken mange, men havde læst manga så.. Ja..

Mandag D.10/05:
Fik jeg lov til at sove længe!!!!! Hurra!!!! Ej hvor var det dejligt!
Jeg fik egentligt ikke udrettet så meget andet end at slappe af.. Hvilket jo også var fantastisk!

Men eh, alt i alt var det jo et fedt con som jeg følte at jeg fik udnyttet ordentligt til trods for alle komplikationerne.. Ærgeligt at jeg aldrig var i con-humør... Men det går jo nok! Og det er dejligt at have fået lov til at slappe af, selvom jeg skulle have skrevet sketch.. Men det går nok!
Og by the way, undskyld at mit indlæg er så meget længere end det plejer... Men i overlever nok xD

See ya!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar