søndag den 28. februar 2010

~~~

Yeah, jeg var god til at opdatere ofte, hva? Hæhæ...
Vi starter vel sort of fra en ende fra?~

Onsdag D.17
Emma kom!
Hun legede med min DSi xD.. Og ellers snakkede vi faktisk bare O: (tror jeg xD)


Torsdag D.18
Tog Emma og jeg ind til byen! (undskyld jeg var så lang tid om at gøre mig klar, by the way~)
Vi rendte rundt og stenede forskellige butikker ~ Emma fik også købt nogle fine dimmer-trøjer/shorts...
Så tog vi i biografen, hvor vi fangirlede AiW-dimmere! YAY, en der gider hoppe rundt sammen med mig om det! :D


Det var mega hyggeligt <3 xD
Så var vi inde og se Valentines Day, hvor vi så traileren til AiW på DANSK! NOES!!! ONDE MENNESKER SÅDAN AT GØRE NOGET SÅ SMUKT TIL NOGET GRIMT X__X..
Men selve "Valentines Day" var meget god xD..
Og som forventet var folk helt vilde med Taylor Lautner xD! Hæhæ ..
- Foruden det har jeg fundet ud af at jeg HADER folk der rejser sig op og er på vej til at gå ud, noget kommer på skærmen, og de sætter sig IKKE ned igen, så man ikke kan se en skid! ARGH! Var seriøst ved at kvæle dem!
- Så tog vi på McD og åd på min mors bekostning xD... Tak for maden mor <3>

EFTER DET?
Kan ikke huske hvad jeg ellers har lavet... Er begyndt at snakke meget med "lille" Line igen... Hyggeligt nok.. Og ellers er jeg vel bare steneren? XD

Tirsdag D.23
Mor tog ud for at hente AiW billetter! YAY!!!<3
TAK FORDI DU GAD MOR! TAK TAK TAK!!!!


- er de ikke bare smukke? <3

Anyways, tror det var sådan set alt? Spændende huh?! Selv hvis der var mere, gad jeg ikke skrive det xD.. *har ikke lyst til at skrive blog, opdaterer kun for at der ikke går for lang tid i mellem*

3 DAGE TILBAGE~~

Ingen kommentarer:

Send en kommentar