tirsdag den 16. februar 2010

~~~

Uh Uh Uh!
Melissa har igen været ååååh så klog, at vente med at opdatere i alt for lang tid, så der er alt for meget at sige....*host* så klog *host*

Så må man vel hellere komme i gang-agtigt?
First of All: Jeg vil prøve at gøre det mest muligt i rækkefølge, men siden min hukommelse på nogle punkter svarer til en guldfisks'... Såååh... Ja...

I fredags kom den glædelige nyhed, at jeg måske har fået tolv i projektopgave! (Vi havde om homoseksuelle) Siden Amanda fik 12 og at vi lavede det sammen-agtigt, regner jeg med at have fået det samme...(Tak for hjælpen Mimi<3)
I'm SO proud!


Valentinsdag OG Fastelavn, lavede jeg... INTET!!!
Eller, lavede nok noget, men ikke noget specifikt~

En blomst til min mor for at være så dejlig <3


Så sent som i går (eller i forgårs, siden den er over tolv... Men det ignorerer vi bare! I lader bare som om jeg skrev d. 15/02 2010 xD!)
gjorde jeg det totalt-perfekteste nogensinde! *indsæt sarkasme*
Jeg tabte min computer!

Okay, okay.. Klodsede lille mig gik i total panik! Den var smadret! (Måske en overdrivelse, men den fik nogle ordentlige skrammer!) og det at jeg tabte den, gjorde at det der allerede var gået lidt fra hinanden gik... Well, meget fra hinanden!
Vi blev nødt til at skrue og alt muligt, selvom min mor egentligt var på vej i seng~
Så vi stillede os ud i køkkenet, og kæmpede med at finde en skrue der kunne passe...
Min mor fandt en der var for stor, og selvfølgelig - klovn som jeg er - skulle jeg endnu en gang prøve at se om den passede!
Problemet var bare... At den ikke kunne komme op igen!
Vi arbejdede med det i måske... En time?
Vi blev nødt til at fjerne hele underdelen af computeren, og det var egentligt utroligt farligt!
Min mor indså på et eller andet punkt hvad der var gået galt, og fik den mega hurtigt ud!
Vi gav ALLE skruerne en ekstra omgang, da vi satte dem i (Vi fandt også den forsvundne skrue, som på en eller anden måde var faldet ind i computeren? xD)
Nu virker computeren bedre end før - eller virker mere sikker!
Måske var det skæbnen at jeg skulle tabe den? *Kigge dramatisk op mod "himlen"*
TUSIND TAK FOR HJÆLPEN MOR, UDEN DIG HAVDE DEN VÆRET DOOMED!



I nat havde jeg et mareridt om Mulle der blev spist af en kat? (Mulle er vores dyr, som jeg NOK snart skal få mig taget sammen til at skrive mere om...)

I dag var jeg ude og besøge Line (3, hvis i skulle være i tvivl)!
Da jeg var kommet ud til Ballerup, var bussen mega tarvelig og kørte bare væk-før-tid-agtigt! Men det gik, for så rendte vi ind i den der mega "Vi er ligesom tiger - bare meget dyrere"-butik, og hyggede derinde indtil bussen kom (Tak fordi du ville hente mig, by the way!)
Vi har snakket og været steneren og spillet Sim Love Hina ( xD ) og~ jeg har fundet ud af at hun er næsten lige så høj som mig!!! *Woah* og... Så har vi taget biiiilleder!!!'


Vi er sååå søde! <3
Alt i alt var det mega hyggeligt <3...
Kom og besøg mig snart, Line!
På vejen hjem var der ikke andet end problemer! Eller, i toget påstod kontrolløren at jeg manglede en zone-billet-ting, selvom jeg ikke gjorde! (Det siger min mor/søster i hvert fald T^T) jeg var nærmest grædefærdig, men hun "lod mig slippe"... Og jeg er hermed totalt nederen med hensyn til tog nu... Uh, og i metroen *klage klage* var der sådan en fed dame, der absolut skulle sidde ved siden af mig! Og jeg rykkede lidt, for at der var plads, hvilket hun åbenbart tog som en hentydning til at hun skulle fylde mere! Og ikke nok med det, så snakkede hun også mega højt på et fremmedsprog, med sin mand! ARGH!!! Men jeg blev hentet, og det hele skal nok gå
<3

HEY! JEG TROR JEG ER FÆRDIG!!!!

Undskyld hvis der er noget jeg har glemt, men er.. Ret så træt!
See ya all soon!
(PS: UNDSKYLD AT DER ER NOGLE FEJL! Gider ikke rette mere, og den driller en hel del... Så.... JA xD)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar