torsdag den 11. februar 2010

~~~

WOOOHOOOO!!!!
- Ja, jeg var inde til forpremiere på "The Princess And The Frog" (På dansk; Prinsessen og frøen) i går...
Metroen kørte lortet, toget stoppede ikke på den rigtige station og sådan, men vi nåede derud i tid, og fik nogle ret gode pladser (når man tænker på at det alligevel var lidt sent).
Klokken ni begyndte filmen, og den var bare mega genial fra... ja nærmest start af!
Virkeligt god Disney! Jeg er mega stolt! (Den var ikke heeeelt på Aladdin level, men de må MEGET gerne lave flere af sådan nogle!)
TUSIND TAK FOR TUREN MOR!!!

Da vi tog hjem, var jeg sådan lidt... Træt?!
Eller faktisk var jeg hyper...
Vi var hjemme lidt i tolv...
Oh Gard, and I had to "fremlægge" the next day!

.. Kort og godt; jeg var ved at dø i morges bare af træthed!
But I had to get up, didn't wanna let my friend down!
Så jeg kom i skole, og så de der andre fremlæggelser, mens jeg blev mere og mere nervøs...
Vi endte også med at skulle fremlægge for klassen alligevel! (Hurray~<3)>
Jeg var seriøst ved at kaste op, da filmen på mit USB stik ikke virkede, og vi snart skulle på! Men Amanda havde HELDIGVIS gemt det på sit eget USB! Oh Gard!
Og så var der det, hvor videon med mig som "Tracy The Princess" begyndte og man kunne nærmest høre de der klamme bimbos(/pimbles because they are ugly) grine, men da vi var færdige var de helt mundlamme! HaHa! Tag dén!
Det gik VILDT godt!
Vi fik at vide af en af lærerne at vi var nogle af de bedste (Yay!) og folk var sådan helt overraskede!
Hurra!
- TAK FOR HJÆLPEN MICHELLE! UDEN DIG HAVDE VI VÆRET DOOMED!!!!
Det var vidst alt for nu ~

Ingen kommentarer:

Send en kommentar