tirsdag den 16. februar 2010

~~~

YEAH BABY I'M BACK!!!!
(Og der er kun gået én dag~)
Jeg må VIRKELIG have indset at det simpelthen ikke går at skulle lave fem meter lange indlæg fordi jeg er for doven til at opdatere, så her kommer noget om i dag sådan så det ikke blandes ind i når Emma kommer (Der bliver sikkert mega meget at fortælle dér, så... Watch out!)

I dag var jeg i biffen med min søster, og gæt hvad vi så? New Moon! Yeah!
(vi fik også købt wig-caps og lynlås og så spiste på McD... men det er mindre vigtigt xD)
Originalt var i dag, sat af til at rydde op til i morgen, men siden det nu var telia tirsdag, så... Ja! Og er du gal, den var meget bedre anden gang! Var så skuffet da jeg så den første gang, men anden gang... Det der med at man kendte "skuffelserne" i forhold til bogen, gjorde den meget bedre med hensyn til filmen... Jeg lagde også mærke til MANGE flere detaljer! Eks:

Deres hænder(/andre dele på kroppen muligvis) var meget mørkere end deres ansigt! Eller altså, deres ansigt var mega-pale, og så var hænderne normalt-farvet... JEG VED DET ER ET LIDT DÅRLIGT EKSEMPEL, MEN DET VAR HVAD JEG KUNNE FINDE! (Hvis i ser filmen nu, læg specielt mærke til Volturi klanens-hænder.. Aro~ro~ro)

Ikke nok med, at fra Twilight til New Moon ændrede de Victorias hårfarve til den rigtige - Næh nej! De ændrede også øjnene til røde! Hun må have været meget sulten i etteren, hva'? xD

Og mit eneste spørgsmål er; hvordan den revne kom dér? xD

... Picture says all... (Jeg fandt ikke selv ud af det, men jeg lagde mærke til det fordi jeg vidste det i forvejen xD)

Foruden disse få eksempler... Jeg kunne ikke lade være at kigge på Jared hver gang han var der, og tænke:

Han har stået tæt op af mig! Kyaa~

Anyways, jeg tror det var alt...~ TAK FOR TUREN MICHELLE, det var sjovt <3
See ya~~

Ingen kommentarer:

Send en kommentar