søndag den 14. november 2010

~~~

J-popcon sucks.

Jeg skriver nok ikke så meget, og hvis du læser alle mine blogs, ender du nok med at læse det flere gange~...
J-popcon er det værste con jeg nogensinde ever har været til. Det var så skod, og jeg ville ønske jeg kunne få alle mine penge tilbage. Seriøst; Går i ikke til conner, så vælg definitly et andet hvis i har lyst til at begynde på det! Jeg kunne ikke være mere seriøs omkring det. Gå til Genki eller noget, de er seje ;D

Dag 1: Kedelig men okay
Dag 2: Nok den værste dag i mit liv?
Dag 3: Hver gang der skete noget godt, blev det ødelagt.

Tak til alle folk der gider læse min blog, tror jeg vil slappe lidt af nu! Farvel~
(og tak fordi du vil støtte os i alt, elsker dig mor!)

1 kommentar:

  1. Hvorfor er du altid så bitter, melissa? Hver gang man ser dig ser du enten pisse sur ud, eller står og vræler som et lille barn. Det kan godt være din søster er dum, men hun har ikke fortjent at du behandler hende som din slave, og saboterer hendes venskaber.
    Hvis du synes at det er j-popcons skyld at du ikke kan finde ud af at tage en kjole på er du godt nok dum.
    Men du er da velkommen til at blive væk fra j-popcon næste år, så skal vi nok gøre dig en tjeneste en anden gang.

    SvarSlet