mandag den 1. november 2010

~~~

Så sidder man her... I mørket... Sulten... Meget sulten...
I stedet for at spilde tiden, tænkte jeg; Uhu! Nu opdaterer jeg da bare min blog~

Jeg aner ikke hvad jeg skal skrive dog ;_; ..

~He's a tramp; but I love him! Breaks a new heart, every day~


Så forleden dag Lady og Vagabonden igen.. Den er virkeligt fantastisk! Og de er så søde alle de underlige hunde! Synes dog det var lidt trist, at vores version er "nyere" (/den blev jo originalt lavet i 1955 eller sådan noget ligende, så de originale stemmer var allerede blevent skiftet ud i 90'erne da den blev købt til os..)
Jeg døde dog lidt indeni da jeg så hvilke hunde Lady og Vagabonden var baseret på D: ..

Er i klar?

VIRKELIGT KLAR?

HER KOMMER VIRKELIGHEDENS LADY OG VAGABONDEN!

Tadøh.. Dette er så en Vagabond? Eller, altså ikke helt, for vagabonden er vistnok kun et "mix" af denne hund og en eller anden, anden o_o men han er baseret på sådan en slags hund

Og Lady:

Er hun ikke bare smuk? C___C..

Har i forresten nogensinde overvejet, at Darling får en hund ved navn Lady? Er det ikke sjovt, hva'? xD HAHAHA ~ okay måske ikke..
----------------------------------------------

MAGNUS OG HANS VEN MYGGEN! AT LEGE MED DEM ER LYKKEN - JA MAGNUS OG MYGGEN DE ER ALTID SAMMEN!

Vidste i, at Myggen hedder Oliver? D: jeg døde lidt indeni da jeg hørte det..

Så ja, en 16 årig og hendes 20 årige søster valgte at spille børnespil, og det skulle være hele Magnus og Myggen serien!
Første spil gik temmeligt let, foruden at computeren havde svært ved nogle ting nogle gange (det var jo et gammelt spil)
---
Andet spil gik ikke så godt. De tabte 2 gange, og 3 gang sad de fast.. og så spille lillesøsteren alene, men det var jo egentligt lige meget... Da de endelig var ved at vinde, gik spillet i hak og ville ikke gøre det, det skulle... Så man blev nødt til at prøve igen, og til aller, allersidst vandt man så! Og så var slutningen bare mega skuffende D:
---
Tredje spil var meget lettere end forventet og ikke heeeelt så spændende som jeg huskede det.. Elskede dog at han havde udstoppet den lille havfrue, og at de havde gjort hende pænere end snehvide x'D


Nu er det jo 1 November, og der er officielt 10 dage til min fødselsdag, yay~ 17 år, here we come...
Er sådan en travl dame for tiden D: Her er minde planer:
Tirsdag D.2: Købe ting til DCS, og i biografen~ (hvis jeg er heldig)
Onsdag D.3: Hubert (fætter) holder fødselsdag~..
Lørdag D.6: Holde min fødselsdag :3
Torsdag D.11: Min fødselsdag!
Fredag D.12: J-popcon
Lørdag D.13: J-popcon og DCS!
Søndag D.14: J-popcon slutter
Tirsdag D.16: ENGLAND! LONDON, YAY!!

Og så ellers bare sy pisse meget og style parykker og sådan.. Har måske stylet 1?8D
Forresten, håber jeg at folk NU kan forstå at jeg slet ikke gider tænke på Jul. Det har jeg slet ikke tid til! Alt jul burde skride, indtil det er like den 24 November! Ja det burde det x'D...

Så er der ikke mere læsestof fra mig for i dag~ håber i folk hygger jer!

1 kommentar: