torsdag den 11. november 2010

~~~

17 år!

Woah, for 17 år siden blev jeg født! Er det ikke vildt? xD
Så, i dag er det miiiin fødselsdag! Hurra, hurra, hurra!!!!

Billeder fra i morges? 8D:







Havde i forvejen fået at vide jeg ikke ville få nogen gave, da vi har haft travlt med DCS, og at min mor ikke ville have tid til at købe den og at jeg måtte få den senere og sådan xD fik dog et SD kort (hukommelseskort til kameraer)

Pluuuudselig *dramatik moment* blev en anden pakke hevet frem! *gisp*:

JEG FIK ET KAMERA, YAY! Og endnu en overraskelse ventede.. Gæt hvilken farve det var?!

Et pink lille mega fedt skønt kamera, bare til at elske!!!


Tusind mange tak mor!! Elsker mit kamera!!! Og tak for alle de dejlige ting du har skrevet på min væg, Michelle xD

Elsker jeeeeeeer!!!
LOVE YOU, MOM! ♥♥♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar