søndag den 12. september 2010

~~~

Jeg modtog forleden dag kontaaaaaaaktlinserrr!!!!

PAKKE!!!



Kontaktlinser (og et par holdere~)


Dimserne de kom i :3 ordentligt beskyttet, yeah!

Ekstra-ting man fik med - en holde-dimmer med spejl og en masse andet gejl jeg ikke aner hvad man bruger til? XD

Indeni ~


Æske/Holder/Hvad man kalder det XD

Big eyes are BIG..


Forskellen x'D


SÅ JA,.. DE er vidunderlige X'D Jeg vil så godt også prøve de grønne, men vi er blevent enige om at de først skal åbnes senere... Jeg kan næsten ikke vente
Men seriøst.. De blå.. Woah! Jeg har lyst til at gå med dem ALTID og forevigt! De er så søøøøøde!

Anyways~

I går blev jeg efterladt helt alene hjemme, fra klokken 21-stykker.. Så jeg chattede med folk (Bl.a. med Bianca - ny pige jeg mødte til Genkai:Kult-dimsen - virkeligt hyggeligt!)
Jeg ventede til rigtigt sent på at nogen kom hjem. Sad inde i stuen, og havde regler med lyset og sådan XD (Yeah, jeg er mørkeræd hvis i ikke ved det..)
Da jeg blev træt af at sidde ved computeren og hørre de samme sange på repeat, uden nogen at skrive med (alle var gået i seng) satte jeg mig til at se "Last Comic Standing" på tv..
Min søster kom hjem lidt over 04, og var ædru - satte sig såvel ned med mig og så det program jeg så i tv. Hun gik så i seng, og omkring 20 minutter efter at hun var gået i seng, kom min mor hjem - FULDKOMMEN fuld. Der lugtede så slemt af alkohol, overalt hun gik.
Men hun var nu meget kær alligevel :3
Så skulle vi børste tænder og sådan, og jeg finder ud af at min søster har børstet med MIN tandbørste! AD AD AD AD AD AD AD AD AD AD AD! (Jeg skælder hende så meget ud når hun kommer hjem - tror også hun har gjort det før.. ADBAD)
Så skulle mor gøre sig klar til at sove, så jeg kunne ikke komme i seng før hun var færdig - og jeg var virkeligt træt..
Da hun endelig var færdig gav hun mig et klamt godnat-kys som bare var alkooooolistisk! Adbad xD Fik det helt dårligt. Men kom da endelig i seng kl. 04:48.. 3 minutter efter jeg havde lagt mig ind, hørte jeg min mor gå ud for at brække sig..

Yummie, right? XD

Sidst jeg kiggede på uret var den 1 minut i 5 (Altså, inden jeg sov) puha!

OG NU HAR MIN MOR TØMMERMÆND, MENS MICHELLE ER UDE OG LEGE MED NOGEN I STEDET FOR AT ARBEJDE, FY, FY!
Elsker jer !

1 kommentar:

  1. de linser ser ikke helt ud til at dække dine øjne :/ too bad... men ellers er de meget fede ^^ (DEN LINSEKASSE HAR JEG OGSÅ BD)

    SvarSlet