tirsdag den 7. september 2010

~~~

Har for nyligt - med min søster - bestilt 2 parykker og 3 par kontaktlinser! Glæder mig så meget til at få deeeet XD

Her forleden dag...
Lørdag D.04/09 var Michelle og jeg til noget Genkai Kultur noget i valby!
Vi kom i cosplays som Kiara fra Beyond the Beyond, og Riku fra D.N.Angel:

(Ignore ma' ugly face, please? XD)

- Fordi der var en konkurrence om det bedst lavede ting/Craft/whatever XD
(Tjek www.genkai.dk/kult ud.. Måske står det der stadigvæk? XD).
Man (Der var 4 præmier) kunne vinde 1000 kroner til Stof2000!
Næsten hele dagen var virkeligt sjov! Vi hyggede os en del med at snakke med fremmede, og reklamerede godt for Anime/Manga.. Plus at vi fik en lille fan-girl xD

GÆT HVEM DER BL.A. VANDT?!?!

MICHELLE!
(og mig.. Men altså.. Det foregik sådan her:
Allan: "Ja, så eh i har begge vundet.. Vi synes det var synd kun at give den til en af jer, når i hele tiden går rundt sammen.."-agtigt XD)

NU KAN INGEN I VERDEN PÅSTÅ AT MIN SØSTER IKKE KAN SY, OG HVER GANG NOGEN PRØVER AT "RETTE" VORES COSPLAY FORDI DER ER EN LILLE FEJL, KAN DE RENDE OS - FOR HUN VANDT! HUN VANDT! IKKE DEM, MEN HENDE! ~

Og Michelle blev så glad at hun hoppede op og krammede Allan - selvom det var en "hemmelig" konkurrence, hvor det blev gjort lidt diskret med at dele det ud ~
Kæft det var sjovt at lade som om man ikke havde vundet/ikke fortælle andre cosplayere om det :3
På vejen hjem var der 3 piger der spurgte om vi ikke ville have studenterbrød (De små nogen man får i en pakke) jeg var personligt lidt mistroisk, men de sagde de ikke havde gjort noget ved dem - synes bare det var synd at skulle smide dem ud fordi de ikke selv kunne spise mere. Og de smagte skam også fint nok! XD Så yeah

DET VAR EN SJOV DAG <3

Oh yeah, and I love my mom Ö couldn't survive without her support and love~

Ingen kommentarer:

Send en kommentar