torsdag den 2. september 2010

~~~

MUHAHAHAH!!!!!!!
- Jeg opdagede lige at jeg har 7 læsere XD




SYV SYV SYV SYV SYV SYV
NANA <3-----

Det underlige er, at der er altså 3 af dem jeg ikke husker at kunne kende.. Hvem er i?! XD
Helt ærligt - vi ved da alle sammen at min blog er mega uinteressant og kun folk der kender mig gider tvinge sig selv til at læse sig gennem alt det dårlige slidder-sludder jeg skriver XD
Hvem er iiiiii~?!! xD (I love you ma' readers <3----)


SU-KI-SYO!
(Yup, I'm re-hooked)

Er forresten begyndt at se Sukisyo igen! Og den er så fantastisk skøn at jeg ikke kan lade være med at elske den og tænke på den hele tiden!
Det sjove er, at normalt hader jeg hovedrollerne/er ligeglade med dem/kan bedre lide en bi-person.. Men i den her.. OMG!! XD Jeg elsker Sunao og Yoru <3---!! (And yes I know Yoru isn't exactly to be called main, but he's the main chars other part, so that counts too, right? D:) Jeg kan se jeg er ved at gøre jer vanvittige med min fandom XD Så jeg skal nok stoppe!
~ Jeg vil så godt cosplaye den (første gang i lang tid jeg bare har lyst til at cosplaye noget fra en anime uden større grund)! Men jeg kender ingen jeg kan gøre det med -__-.. Mine krav er simple: Personen skal være seriøs og elske serien lige så meget som mig! Men ingen kender den T^T buhu!


Uh but well ~ Bye-byeh!
Love you :D

1 kommentar:

  1. TALLET 7 FORFØLGER MIG! X'D har fundet ud af at jeg er kommet sammen med smølf 7/7 og jeg skal i biografen imorgen kl 7..

    SvarSlet