onsdag den 2. marts 2011

~~~

MAJOR DISCOVERY!!!!
Ja, jeg ved godt jeg ikke har opdateret længe... Og jeg ved godt at jeg ikke opdaterer med hvad jeg sagde jeg ville opdatere med etc. etc....
MEEEN! Jeg har gjort en KÆMPE opdagelse, der vil ændre jeres allesammens liv forevigt (eller nok ikke, men what the heck xD)

Er I klar til et shock?
.
..
...
....
!!! ====

AMAGERBANKEN-DAMEN ER IRMA PIGENS MOR!!!

- jeg sagde jo det ville skræmme jer... *indsæt uhyggelige spøgelseslyde*
Eller det sagde jeg ikke.. Men alligevel! Er det ikke uhyggeligt?!?!? (lol.. xD)

Åh nej... Vent.. Hvorfor har Amagerbanken-damen BUKSER på? Det er ikke en nederdel.. Sweet cakes! Jeg tror jeg har gjort en ENDNU større opdagelse: AMAGERBANKEN DAMEN ER EN MAND DER HANDLER?!??!? Det kan ikke passe.. Det hænger ikke sammen...

Jeg vil nu efterlade jer med en masse spørgsmål i jeres små pander 8D
Glædelig mors dag, elsker dig mor!
- vent, det er ikke mors dag O_O

MAJOR DISCOVERY!!!!!
(kiddin' -_-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar