søndag den 11. april 2010

~~~

Hey Folkens/Læsere~ x'D
Yup, jeg opdaterer igen! Og jeg ved godt: Det ligner ikke mig at opdatere så ofte... Men jeg kunne jo lige så godt, nu hvor jeg havde tid =w=...

Fredag D.9 April:
Michelle tog til Uppcon oppe i stockholm x'D.. Jeg så hende slet ikke den dag, men tjah.. Og mor og jeg så vidst bare film ellers? xD

Lørdag D.10 April:
Tog mor og jeg ind i byen om formiddagen! Det var meget hyggeligt, selvom de ikke havde mine kopper i tier ;__; .. I stedet havde de noget meget bedre i posterland:
(TAK FOR PLAKATEN MOR <3! I LUFF IT SO MUCH!!!)
href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEga596yo4-NQySVUa8bpDNvmktivPsnWBQSfPa9CtMprVQ9GaHwoavVC7py8XDXct47uk3gtXPv6FFRG9xq8LvOsSoNM0N6IrCgi4Uqx4fTtZhIZbHPa9zkN8pr2d7Kct8EUbyTV__Hx_Fn/s1600/alice_in_wonderland_poster_4.jpg">

Same poster, bare uden alle teksterne, og den ekstra Johnny depp til venstre x'D

Senere så vi film? x'D.. Bl.a. G-Force og The Hangover? xD
Endnu senere (Faktisk ret sent på aftenen) Fik jeg farvet mit hår brunt! Yup! Jeg er brunette igen x'D...

Meget mærkeligt billede, men det er det eneste jeg har x'D


Søndag D.11 April:
Var jeg sammen med min dejlige kusine. Hun spurgte om det skulle være klokken 12, jeg sagde 13... Og så rykkede jeg det til 13.30... Og så var jeg ved at komme meget for sent x'D (Pga. vaskning af tøj x'D), men kørte åbenbart så hurtigt at det kun tog mig 6-8 minutter at komme derhen! VILDT! (Tak for indsatsen, by teh way, mor <3)
Nårh men, vi spiste is-pinde, og hyggede ellers! Ungerne var sødere i dag.
Vi skulle egentligt have lavet act, men i stedet endte vi med at prøve tøj, lave makeup-tests, og tjekke vittigheder på nettet til acts.
Det var vildt hyggeligt!
Mathilde og jeg tog så hen for at hente Michelle ved Lufthavnen. Vi ventede udenfor i røg i ret lang tid. Så kom Michelle, og hun så os slet ikke, så jeg tabte væddemålet.
Michelle plaprede løs om connen... Beklagede sig en del, men det går nok. Mathilde tog afsted hjem, for hun skulle være hjemme klokken seks. Vi kom hjem til aftensmad - pizza - og snakkede ellers bare. Jeg var træt, og følte mig helt død. Men det gik.
Så havde Michelle lagt en gave på bordet til mig, og gæt hvad det var?
I JUST LOVE IT SO MUCH! TAK TAK TAK KÆRESTE SØSTER!
href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhyohjc7Hjo8ZdoIu3SJPCijNewNmiLpmm5i2-HKjtv0a49i-O2zhbiPuvZYVAaVHxh1svSqILbzMo8J1AIOO_M1CV0hkVIrlqYN0-0pwpP4iK50OPmr0IC-9pJyLc7n2TBnbYVad6fUs8H/s1600/S5000918.JPG">

Lovely Hello Kitty-øreringe og mega fed NANA-CD!

I think that's all folks? x'D Well, I'll see ya later ~

Ingen kommentarer:

Send en kommentar