lørdag den 20. marts 2010

~~~

Yup! Så er det sgu indlægs-tid igen!
Åhåhå !
Onsdag 17/03:
Fik besøg af min kære kusine! Vi hyggede og snakkede om at stille op i talent? Bare sådan for sjov xD.. Foruden det fik vi lavet videohilsner til når vi bliver 18 :D

Torsdag 18/03:
Fik affarvet mit hår...


Smerte det bragte! Av Av AV!
Egentligt skulle jeg have det farvet brunt kort tid efter (altså nogle dage) men for første gang i mit liv, gik min søster op i mit hår! Hun kunne godt lide farven.. Så beholder det lidt længere tid end forventet, for hendes skyld xD...
Bagefter tog vi hjem til far hvor vi fik boller og kage og saltstænger der lugtede af fisk xD(MmmN!).. hos ham snakkede vi.. Så - ret sent - tog vi ud for at spise kinesisk. Jeg spiste under halvdelen fordi jeg ikke kunne få mere ned =__=.. Men det var i hvert fald hyggeligt!

Men.. Da vi så kom hjem fik jeg det utroligt skidt og skulle hele tiden ligge ned og alt sådan noget D: .. Havde helt vildt kvalme, men kastede kun op én gang ret sent på aftenen o__o.. så gik det væk lidt - vågnede dog også klokken to ved at have det skidt, men det gik over da jeg fik sovet lidt mere.

Tror egentligt ikke der er sket så meget andet, lige umiddelbart? Så.. Ja, det var alt for nu!
See ya!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar